همه چيز خيلي خيلي عالي است!

كاري بود كه بايد انجام ميدادم. كاري كه نه سخت بود نه آسان. اما تمام مدت فكرم را به خود مشغول كرده بود. كاري كه شانه هايم از بارش سنگين و دردناك شده بودندو هر وقت به يادم ميآمدند بايد چند تا نفس عميق ميكشيدم و به خودم ميگفتم بالاخره تمام ميشود. ديروز تقريبن تمام شد. نه همه اش. اما همين قدرش هم خيالم را آنقدر راحت كرده كه بيايم و به اينجا سربزنم، دوستانم را بخوانم و نفسي بكشم.
ديروز وقتي كار را تا آنجا كه ميشد تمام كردم. شيريني خريدم. كمي ميوه و شب هم سعي كردم غذاي خوشمزه اي درست كنم. چند تا لوازم ورزشي را هم سر زدم تا براي خودم يك حلقه ي هولاهوپ ساده بخرم به عنوان جايزه كه پيدا نشد و همه شان عاجدار و خاردار بودند و آنقدر سنگين كه با دو تا ضربه اش مرا سياه و كبود كنند، نخريدم و آمديم و بعد از ظهر بعد از مدت ها يك ساعت را كنار پسركم دراز كشيدم و چقدر خستگي ام در شد. بگذريم كه شب انگار باز باري بود كه آمده بود روي دوشم. غمي بود انگار و دلم ميخواست بروم و گريه كنم اما جايي نبود و امان از اين بي جايي

امروز صبح خسته نبودم وقتي از خواب بيدار شدم» يادم نيست آخرين باري كه بيدار شدم و خسته نبودم كي بود» اما امروز صبح خسته نبودم بلند شدم چاي دم كردم و با خيال راحت چاي نوشيدم و هي به ساعت نگاه نكردم.
دارم سعي ميكنم سبكي آن باري را كه از دوشم برداشته شده حس كنم اما نميدانم چرا نميشود. اما بايد سبكي خوشايندش را حس كنم هر جور كه شده. بايد حسش كنم و دوستش بدارم و خوشحال شوم و به اين فكر كنم كه همه چيز خيلي خيلي خوب و عالي است.

یک دیدگاه برای ”همه چيز خيلي خيلي عالي است!

  1. دوست همیشگی می‌گوید:

    سوده شیرین عزیز دوست داشتنی و زیبا!
    آرزو می کنم همیشه خوشحال باشی و سبک بال! دلم برات تنگ شده!

  2. خانــــومِ سین می‌گوید:

    این حلقه ها عاج دارش بهتره
    کبودیش هم ماله 1-2هفته اوله فقط :دی
    دلم تنگ شده بود 🙂

  3. شادی می‌گوید:

    من هم کلی دنبال حلقه ي هولاهوپ ساده گشتم و نبود. یعنی کسی بخواد بدون درد و خکبودی سایز کم کنه نمیشه؟

  4. soode می‌گوید:

    فكر كنم يك دور بايد كبود و سياه بشيم راه نداره. قبلن ها ساده هاش هم بود. الان نيست.

  5. مهسا می‌گوید:

    من هیچ وقت نتونستم با هولاهوپ یه دور کامل بزنم!همیشه خون به جگر شدم.
    خوشحالم که کارت سرانجام گرفته وبرگشتی.

  6. soode می‌گوید:

    ممنونم مهسايي. من بلدم اما از كبود شدنش ميترسم.

  7. شیرین می‌گوید:

    سوده جانم چقدر خوب که نوشتی. نگران شده بودم!
    من دائم شک دارم که این خستگی مفرط مربوط به کمبود ویتامین و نمکهای معدنی باشد. بد نیست اگر از مکمل های غذایی استفاده کنی. اگر در داروخانه های شهرت در دسترس نیستند بهم آدرس بده با پست برایت می فرستم 🙂 لاقال برای امتحان و اینکه ببینی تاثیری در بهبود حالت دارد یا نه.

    • soode می‌گوید:

      ممنونم عزيزم شيرين جانم قربان مهربانيت. حتمن توصيه ات را عملي ميكنم و ميرم ميخرم.از اين مولتي ويتامين هاي شربتي دارند از همين ها ميخرم.

پاسخی بگذارید

