و من پيامبر ساكتي هستم!

دليلش را دقيقن نميدانم. اما فاصله و سكوت، فاصله و سكوت مي آورد. اينطور نيست كه اگر شما مدت ها سكوت كنيد حرف ها انباشته شوند و ناگهان منفجر شويد و هي حرف بزنيد تا همه را ديوانه كنيد. وقتي آدم حرف نمي زند چشمه ي حرفهايش ميخشكد ، ميرود ته و تو هاي ناخود آگاه ذهن از جايي ديگر سر باز ميكند. از يك جايي كه شايد جاي خوبي نباشد. شايد شكاف برداشتن آنجا و سر زدن شكل تغيير يافته ي آن همه حرف نگفته و آن همه درد دل نكرده تا ابد زخمي شود و هرگز خوب نشود.

آدم هايي كه حرف نميزنند دچار فاصله ميشوند. دچار گم شدگي هايي كه فهمشان روح آدم را درد ميدهد.

یک دیدگاه برای ”و من پيامبر ساكتي هستم!

  1. مهسا می‌گوید:

    من والا پیامبر پر حرفم!اما خب حس این نوشته رو می فهمم.چون گاهی اونقدری کم حرف میشم که نگو و نپرس…با همین احساسات.ام برای اینکه بهم فشار نیاد زودی شروع میکنم به حرف زدن!
    ولی در کل مهسای کم حرف رو خیلی دوست دارم!

  2. براى حرف زدن گوش شنوا لازمه كه من اين روزها ندارم وكم حرف ميزنم ولى فكر كنم اگه گوش را پيدا كنم بتونم حسابى حرف بزنم. ولى به نظرم اون حرف نزدنى فاصله مياره كه توگوشش را داشته باشى و همينطور حرفش را ولى به دلائلى از گفتن خوددارى كنى

  3. فقط به خاطر یک صد تومانی می‌گوید:

    من آدم کم حرفیم و کم حرفی را هم دوست دارم بلعکس در افغانستان خیلی ادما دوست دارند فک بزنند این قدر بزنن که نه تنها خودشان را خسته نمی کنند بلکه ادم اطرافشان بسیار گریزی می شوند. ادم های ساکت معمولن شنونده های خوبی هستند. و شنونده ها ادم های تودار .

  4. Goldene verstand می‌گوید:

    آدمی که حرف نمی زند باید برود ببیند دلیل حرف نزدنش چیست.

  5. captain می‌گوید:

    شاید گفتنش خوب نباشه و حمل بر تعریف از خود بشه! جدای از گب و گفت های دوستانه و مرور خاطرات گذشته با دوستان که خیلی هم شیرین و دلچسب هستن، همیشه ترجیح دادم از حرفی که چیزی رو در من نینگیزانه دوری کنم و در کنج خلوتم باشم .

  6. شادی می‌گوید:

    وقتي آدم حرف نمي زند چشمه ي حرفهايش ميخشكد .واقعا همین طوره.

  7. ساغر می‌گوید:

    سکوت سرشار از ناگفته هاست…

  8. Melodika می‌گوید:

    چقدر کارشناسانه دیده بودی سوده جان … حق با توست ، توی این چند روزی که حرف نزده ام با یک نفر بخصوص ، حرفهایم تلنبار که نشده هیچ ، کلا از سر چشمه خشکیده …
    خدا آخر و عاقبتش را بخیر کند ، شروع به سکوت ساده است ولی شکستنش تقریبا ناممکن …

پاسخی بگذارید

