اين روزها

دلم اين روزها خيلي رخصتي ميخواهد و بيكاري و برنامه هاي جانبي دوست داشتني. دوست دارم بروم باميان و در هواي پاك و محيط آشنايش نفس بكشم. خيلي دوست دارم در خانه ي پدري بنشينم در حويلي دلباز و پر از آفتابش، دست و پاي بچه را بر بزنم كه بازي كند و خودم بنشينم در گوشه اي به تماشا.
عصبي نباشم و خيلي مهربان و آرام خانه ها را جارو بكشم و روي سولر ها را به سوي افتاب دور بدهم تا شب برق داشته باشيم براي روشنايي و تلويزيون.
تماشاگر اشعه هاي خجالتي خورشيدباشم بر كوه هاي باباكه صبح ها مرددند بتابند يا نه.
برويم بند امير زيبايم و با بچه همه جا را ببينيم و پودينه بچينيم و سر صفه ي بابا خشك كنيم. برويم جاهايي كه در سالهاي زندگي در باميان نرفتيم و نگشتيم. برويم تا اعماق فولادي و كوه پيمايي و بعد هم آهنگران.
دلم براي باميان تنگ شده براي همه مان وقتي در باميانيم. داداش ها حالا كابلند، براي همين داداش ها وقتي باميانند براي مامان وقتي در باميان است و دارد بسته هاي چيپس آماده ي فروش را در ترازو وزن ميكند. دلم براي بابا كه سر كارش بعد از ظهر وقتي همه رفته اند خانه شان منتظر ماست تا برويم و بابا اسباب بازيهاي كودكستان را نشانمان دهد و بچه بپرد در ميانشان.براي داداشي كه باميان است اين روزها و تنهاست و هر روز زنگ ميزند سوده جان چه شد آمدنتان؟
اين روزها دلم براي خيلي چيزها تنگ شده.

یک دیدگاه برای ”اين روزها

  1. صاب مرده می‌گوید:

    چقدر مونده تا تعطیلات بعدی؟

  2. soode می‌گوید:

    آخر همین هفته عید فطر ت اما رخصتی ام خیلی کم است در حد دو روز!

  3. ساغر می‌گوید:

    دل من هم، و براستی آن بکری هوای بامیان را هیچ کجا ندارد.

  4. مهسا می‌گوید:

    حالا هی دل منو بسوزون و از بامیان بنویس…دلم میخواد ببینم اونجا رو.اما حالا حالاها نمیشه:(

  5. فقط برای یک صد تومانی می‌گوید:

    و باز می نویسی و مرا همراه می کنی با رازهایت

پاسخی بگذارید

