زني شبيه من…

– من خشنم! چون شوهرم،چون پدرم، چون برادرم! من بي رحمم و كودكانم را هر روز لت و كوب ميكنم. من خشنم و تمام اندوه و درد و بدبختي ام را هوار ميكنم سر اين بچه كه زبان در آورده و با من لج ميكند.

– من سعي ميكنم تا بهترين باشم. آرايش ميكنم و از تمام كرم هاي موجود در بازار براي پنهان كردن چين و چروك هاي حاصل از زايمان هاي دردناك براي دور چشم و لب و … استفاده ميكنم تا شوهرم زن و معشوقه نگيرد.

– من تلاش ميكنم تا شبيه يك مرد باشم. چون آنها پر زورند و هميشه جدي گرفته ميشوند. من فحش هاي زشت بلدم و خيلي راحت همه جا استفاده شان ميكنم. من زنها را آدم حساب نميكنم ترجيح ميدهم با مردها حرف بزنم.

– من ساكتم، حرف نميزنم و آرام گريه ميكنم و به دخترم ياد داده ام آرام باشد و جوراب هاي برادرش را بي گفت و گوي بشويد. من تمام دردم را در ختم هاي قرآن و تعزيه ها بي هيچ نيازي به مقدمه ميگريم و ضجه ميزنم.

– من ديگر گريه نميكنم. من ديگر نميخندم. تمام زندگي من يك راز سر به مهر است. بچه هايم را كلان ميكنم . دستورات را اجرا ميكنم. براي شوهرم ميميرم و اگر مرا نخواست برايش ميروم خواستگاري! من يك زن خوب ميمانم تا آخر.

یک دیدگاه برای ”زني شبيه من…

  1. مریم شریفی می‌گوید:

    بسیار زیبا می نویسی بانو قلمت سبز

  2. مرجان می‌گوید:

    من آن زن آخری هستم که گفتی. بودم.

  3. captain می‌گوید:

    بعضی نوشته هات سوده خانم ادم رو به گریه میندازه ها. اینقده گریه ادم رو در نیار دیگه!!!

پاسخی بگذارید

